آخرین اخبار
کد مطلب: 80427
در ديدار اعضاي ستاد کنگره ملي ده هزار شهيد اصناف و بازار کشور
تاکيد رهبر انقلاب به برگزاري کنگره شهداي اصناف / اين کنگره به احياي نام اين آبرومندان انقلاب اسلامي کمک مي کند
تاریخ انتشار : 1393/06/03
نمایش : 1656
رهبر معظم انقلاب اسلامي فرمودند: برگزاري کنگره شهداي اصناف و بازار يقينا به احياي نام اين آبرومندان نظام اسلامي و انقلاب اسلامي کمک خواهد کرد.
به گزارش سلام لردگان؛ پايگاه اطلاع رساني مقام معظم رهبري اعلام کرد: بيانات رهبر معظم انقلاب اسلامي در ديدار اعضاي ستاد کنگره ملي ده هزار شهيد اصناف و بازار کشور که در تاريخ 1393/3/26برگزار شده بود صبح امروز در نشستي که به همين منظور در سالن همايشهاي صدا و سيما برگزار شد، منتشر گرديد.

حضرت آيت الله خامنه اي رهبر معظم انقلاب اسلامي در اين ديدار ورود اصناف و بازاريان کشور در جريان مبارزات انقلابي را يکي حوادث مهم تاريخ انقلاب اسلامي برشمردند و خاطرنشان کردند: بازاريان متدين در سراسر کشور از اولين گروه هايي بودند که به نداي امام راحل در طول نهضت لبيک گفتند و فضاي کشور را در سال 1341 گرم کردند.

ايشان با اشاره به تلاشهاي ارزنده اصناف در جريان پيروزي انقلاب اسلامي و دفاع مقدس تاکيد کردند: برخي از اصناف خود به جبهه ها رفتند يا کار خود را به جبهه بردند و يا به جبهه ها کمک مالي کردند که لازم است يادبودي همراه با محتواهاي خوب و در خور آنها برگزار شود.

رهبر معظم انقلاب با بيان اينکه بسياري از شهداي برجسته اصناف و بازار شناخته شده نيستند، برگزاري اين کنگره را اقدامي بجا دانستند و تصريح کردند: برگزاري کنگره شهداي اصناف و بازار يقينا به احياي نام اين آبرومندان نظام اسلامي و انقلاب اسلامي کمک خواهد کرد.
منبع. باشگاه خبرنگاران
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس